10 rocznica istnienia znanej skandynawskiej marki

Tegoroczna prezentacja wiosennej kolekcji słynnej duńskiej marki Ferm Living to jednocześnie wyśmienita okazja do świętowania dziesiątych urodzin firmy.

Oldschoolowe grafiki inspirowane wzornictwem lat 50 i 60 XX w. powstały z inicjatywy Trine Andersen, która nie mogąc znaleźć dla siebie tapety z odpowiednim wzorem, po prostu sama ją stworzyła. Dzięki znajomości programów graficznych i talentowi wymyśliła motyw, który zaowocował kolekcją autorskich tapet znanych i rozpoznawalnych obecnie na całym świecie.

Poduszki, tekstylia, akcesoria wyposażenia kuchni, łazienki, salonu, a nawet biura, a także liczne propozycje do pokoi dziecięcych podbiły serca dzieci i dorosłych nie tylko w Skandynawii. Produkty sygnowane logo marki charakteryzują się wysoką jakością i atrakcyjnym designem. Powstają w oparciu o tradycyjne, rzemieślnicze metody wykorzystujące w produkcji organiczną bawełnę, papier, skórę, drewno, porcelanę, metal i surowce wtórne, wpisując się tym samym w ideę biznesu przyjaznego środowisku.

Tegoroczna kolekcja stanowi kontynuację pierwotnych założeń firmy nawiązując do skandynawskiego wzornictwa, w którym pobrzmiewają nuty minionych dekad. Celebrowanie jubileuszu można rozpocząć od obejrzenia najnowszej propozycji tapet Confetti. Zgodnie z wcześniej obranym nurtem, tapety można wykorzystać w dekoracji dowolnego wnętrza, niezależnie od wieku i płci jego użytkowników. Odcienie złamanej bieli, pudrowego różu, orzeźwiającej mięty i gołębiej szarości z opalizującymi złotem drobinkami z pewnością spodobają się młodszym i starszym domownikom. Ciekawostką jest fakt, iż każda seria tapet ma swój niepowtarzalny odcień, który firma uzyskuje przy pomocy ręcznego mieszania kolorów.

Tegoroczne propozycje marki to również płócienne poduszki z ręcznie drukowanymi motywami dobrze znanymi z tapet oraz poduszki z kolekcji Quilt Cushions w 10 kolorach począwszy od stonowanej szarości, poprzez subtelny seledyn, skończywszy na odcieniach butelkowej zieleni i indygo.

W najnowszym katalogu marki można zobaczyć również lekki, ergonomiczny i łatwy w montażu regał Punctual. Dzięki możliwości dowolnej konfiguracji półek, regał można dostosować do indywidualnych potrzeb użytkownika, by maksymalnie dobrze wykorzystać jego możliwości.

W dziecięcych pokojach również można zaobserwować kilka nowości idealnych do udekorowania ścian – „Mr. Cat is back” autorstwa Ingeli P. Arrhenius powraca na dziecięcym plakacie w nowej, limitowanej odsłonie, serię zabawnych kinkietów uzupełnia natomiast lampa w kształcie balonika.

Od czasu, kiedy firma raczkowała z pierwszą kolekcją swoich tapet minęło właśnie dziesięć lat. Jak się okazało, był to czas bardzo dobrze wykorzystany. Unikalny styl, oryginalne wzornictwo i poszanowanie potrzeb zarówno dzieci, jak i dorosłych sprawiają, że marka cieszy się nieustającym powodzeniem na całym świecie, a jej produkty coraz częściej goszczą również w polskich domach.

Katalog z jubileuszową, wiosenną kolekcją marki można obejrzeć tutaj https://issuu.com/fermliving/docs/avis_final_ss16_single

źródło zdjęć: stylejuicer.com, dezeen.com, plndesign.pl, notey.com, nordiskehjem.no

Exit mobile version