0
Opublikowany 23 lipca 2015 autor Artykuł Nadesłany w Wiedza budowlana
 
 

Ytong 20 lat w Polsce



Ytong od 20 lat wspiera Polaków przy budowie ich wymarzonych domów. Nadąża przy tym za zmieniającymi się potrzebami rynku i coraz ostrzejszymi wymogami legislacyjnymi. Poznaj kilka faktów z ostatnich dwóch dekad życia Ytonga w Polsce.

Ytong jest obecny w Polsce pełną gamą wysokiej jakości produktów, takich jak bloczki Ytong Energo, Ytong Panel, Ytong Interio oraz elementy systemowe, którymi są nadproża czy stropy.

Ytong pod swoją marką oferuje inwestorom najwyższą jakość i precyzję rozwiązań budowlanych. Stawia przy tym na energooszczędność i innowacyjność, która zawsze odróżniała go od naśladującej go i kopiującej konkurencji. Ytong był energooszczędny, zanim ktokolwiek znał to słowo.

Ytong powstaje w Polsce. W naszym kraju istnieją obecnie cztery zakłady produkcyjne Ytong, czyli Ostrołęka, Sieradz, Milicz oraz Piła. Doskonałe wykonanie produktów opuszczających polskie fabryki potwierdzają otrzymywane przez nie nagrody w Europejskim Konkursie Jakości Ytong.

Ytong był pierwszym materiałem budowlanym, w którym natura napotkała technologię. Produkcja we współczesnych zakładach Ytong oparta jest nadal o naturalne surowce poddane obróbce zarządzanej skomputeryzowaną, nowoczesną linią produkcyjną.

Proces produkcji odbywa się bezodpadowo, z troską o zasoby naturalne i czystość środowiska. Ytong szczyci się swoją unikalną technologią, więc raz w roku organizowane są Dni Otwarte w zakładach produkcyjnych.

Ytong jest marką silnie zaangażowaną w rozwój polskiego rynku budowlanego. Na przestrzeni minionych 20 lat Ytong inspirował i realizował działania edukacyjne. Były to Akademia Murowania Silka Ytong dla uczniów szkół średnich, czy też Akademia Kobiet Budujących Silka Ytong oraz Kompas Budowy dla przyszłych inwestorów indywidualnych. Ytong przed nowelizacją prawa budowlanego służył wsparciem osobom, które postanowiły się zmierzyć z budową własnego domu jednorodzinnego.

Specjaliści mogli sięgnąć do szczegółowych danych dotyczących branży budowlanej w Polsce i przygotowanych pod egidą marki Ytong, jak raporty z analiz badawczych „Silka Ytong: Murarz Idealny” oraz „Silka Ytong: Polskie Budowanie”.

20 lat marki Ytong w Polsce to doskonała okazja do podsumowań w szerokiej perspektywie 20 lat domu i rodziny w Polsce. Głównym elementem wydarzenia jest opublikowany raport z badań „Ytong: dom i rodzina 1995-2015”. Opracowanie prezentuje zmiany w oczekiwaniach i w funkcji polskiej rodziny w kontekście sposobu zamieszkiwania i relacji społecznych.

Raport „Ytong: dom i rodzina 1995-2015” został przygotowany w oparciu o zebrane dane z rynku budowlanego, wyniki dedykowanego badania typu omnibus oraz opracowania socjologiczne i demograficzne. To badanie społeczne sporządzone przez TNS Polska oraz raport opracowany przez socjolog Magdalenę Łukasiuk z Uniwersytetu Warszawskiego.

Raport odzwierciedla znaną wszystkim idee, że dom to zarówno jakość materiałów budowlanych, jak i trwałość relacji jego mieszkańców. Bo Ytong chce przez kolejne lata wspierać dom i rodzinę w Polsce, dogłębnie i na bieżąco analizując jej zmieniające się potrzeby oraz preferencje mieszkaniowe.


Artykuł Nadesłany

 
Treść dodana poprzez formularz