0
Opublikowany 15 maja 2017 autor Inspektor House w Blog
 
 

Inspektor House – Za domami za dziaÅ‚kami…wÅ‚aÅ›nie wnioski. O co cho ?



Inspektor House – WÅ‚aÅ›nie wnioski.

 Dzisiejszy wpis zabrzmi jak reklama… Hmm cóż to jest reklama :)
Nie do końca, bo najważniejsze w tym materiale jest wyjaśnienie co?, jak?, gdzie? I dlaczego? A w takiej formie wydawało mi się to najbardziej przystępne w odbiorze.

Wnioski… 

W życiu czÄ™sto najważniejsze okazujÄ… siÄ™ wÅ‚aÅ›nie wnioski. To, że czasami popeÅ‚niamy bÅ‚Ä™dy, postÄ™pujemy nie wÅ‚aÅ›ciwie, zwyczajnie źle, zaniedbujemy jakieÅ› sprawy… to jest akurat zupeÅ‚nie normalne. SÄ™k w tym, aby uczyć siÄ™ na wÅ‚asnych bÅ‚Ä™dach a w mojej opinii warto też uczyć siÄ™ na bÅ‚Ä™dach innych. W koÅ„cu, po co samemu testować coÅ›, co jest nie trafione, kiepskie, sÅ‚abe, coÅ›, na czym ktoÅ› siÄ™ już wyÅ‚ożyÅ‚?

KtoÅ› powie … Hey przecież można to zrobić lepiej! …

Można – ale tylko jeśli się wyciągnie odpowiednie wnioski.
Nie bez podstawy formularze w urzÄ™dach i bankach to czÄ™sto.. Tadaaamm – „wnioski”.
My wnosimy o coś, a na podstawie pisma, które dostarczymy, druga strona może „wywnioskować” czy tak, czy nie, czy jej się to opłaci itd. :)

I choć nigdy wszelakich błędów do końca nie unikniemy to najważniejsze, są właśnie wnioski.

Po wielu branżowych rozmowach z ludźmi, na temat ich ofert i caÅ‚ego rynku wyciÄ…gnÄ…Å‚em … wiecie co?

_ _ _ _ _ _ _

Wiele biur nieruchomości, wielu pośredników, a także osoby prywatne, mają problem ze sprzedażą lub wynajęciem swoich obiektów. Jasne są wyjadacze i rekiny branży, którzy potrafią sprzedawać tak, że klient jeszcze dopłaci, postawi obiad i przyprowadzi trzech kolejnych.
To jednak tylko jakiś kawałek z tego wielgachnego tortu. Czy nie może tak każdy?

Filmowanie nieruchomości

Kupujemy oczami, mamy często bardzo mało czasu dla swoich bliskich i dla siebie a tu jeszcze dodatkowe latanie i załatwianie. Świat się skurczył, przeniósł do internetu, rzeczywistość wirtualna zastępuje realną.

Mimo tego, ruch na rynku nieruchomoÅ›ci co nieco utyka, wszystkie kolejne oferty domów, mieszkaÅ„, dziaÅ‚ek, powierzchni użytkowych wydajÄ… siÄ™ niemalże identyczne. Statyczne zdjÄ™cia, banery reklamowe wlekÄ…ce siÄ™ na przyczepach za samochodami nie oddajÄ… czÄ™sto prawdziwego uroku danego obiektu, nie wspominajÄ…c już o kosztach takich reklam, zresztÄ…… to samo…jest ich tyle.. Podaż przerosÅ‚a popyt?

Uatrakcyjnianie ofert — prezentowanie obiektów w formie audio/video, przeprowadzając wszystkich zainteresowanych poprzez 4 kąty, w taki sposób, aby już w domu oglądając materiał wygodnie w fotelu, mogli poczuć się jakby już tam byli.

Idea nieruchomości

Obraz, dźwięk i ja „Inspektor House”, pragnę zaprosić Cię drogi czytelniku do współpracy. Uzbrojony w kamerę, milion pomysłów, i ideę niesienia pomocy oferentom i kontrahentom rozwijając przy tym wizualną stronę rynku, rozruszam zastygnięte stawy i mięśnie branży.

Uatrakcyjnianie ofert handlowych – inspektor house – filmowanie nieruchomoÅ›ci

Pamiętaj filmy stanowią uatrakcyjnienie twojej oferty handlowej.

Masz pytanie? Napisz – house.inspektor@gmail.com

W następnych odcinkach może pojawić się Twoja nieruchomość. Nie czekaj!

Super linki: 

https://www.facebook.com/inspektorhouse/

https://www.youtube.com/channel/UCMZJBMfGsje7i2FvwzpLhew

https://twitter.com/Inspektor_House?lang=pl


Inspektor House

 
„Inspektor House”, to jedyna w swoim rodzaju seria mająca na celu pomóc oferentom jak najciekawiej przedstawić ich nieruchomość, zachowując przy tym pełen obiektywizm i prawdę o niej aby przyszłym nabywcą, najemcą, pomóc w dokonaniu wyboru w gąszczu ofert na rynku nieruchomości.