Inspektor House – Właśnie wnioski.
Dzisiejszy wpis zabrzmi jak reklama… Hmm cóż to jest reklama 🙂
Nie do końca, bo najważniejsze w tym materiale jest wyjaśnienie co?, jak?, gdzie? I dlaczego? A w takiej formie wydawało mi się to najbardziej przystępne w odbiorze.
Wnioski…
W życiu często najważniejsze okazują się właśnie wnioski. To, że czasami popełniamy błędy, postępujemy nie właściwie, zwyczajnie źle, zaniedbujemy jakieś sprawy… to jest akurat zupełnie normalne. Sęk w tym, aby uczyć się na własnych błędach a w mojej opinii warto też uczyć się na błędach innych. W końcu, po co samemu testować coś, co jest nie trafione, kiepskie, słabe, coś, na czym ktoś się już wyłożył?
Ktoś powie … Hey przecież można to zrobić lepiej! …
Można – ale tylko jeśli się wyciągnie odpowiednie wnioski.
Nie bez podstawy formularze w urzędach i bankach to często.. Tadaaamm – „wnioski”.
My wnosimy o coś, a na podstawie pisma, które dostarczymy, druga strona może „wywnioskować” czy tak, czy nie, czy jej się to opłaci itd. 🙂
I choć nigdy wszelakich błędów do końca nie unikniemy to najważniejsze, są właśnie wnioski.
Po wielu branżowych rozmowach z ludźmi, na temat ich ofert i całego rynku wyciągnąłem … wiecie co?
_ _ _ _ _ _ _
Wiele biur nieruchomości, wielu pośredników, a także osoby prywatne, mają problem ze sprzedażą lub wynajęciem swoich obiektów. Jasne są wyjadacze i rekiny branży, którzy potrafią sprzedawać tak, że klient jeszcze dopłaci, postawi obiad i przyprowadzi trzech kolejnych.
To jednak tylko jakiś kawałek z tego wielgachnego tortu. Czy nie może tak każdy?
Filmowanie nieruchomości
Kupujemy oczami, mamy często bardzo mało czasu dla swoich bliskich i dla siebie a tu jeszcze dodatkowe latanie i załatwianie. Świat się skurczył, przeniósł do internetu, rzeczywistość wirtualna zastępuje realną.
Mimo tego, ruch na rynku nieruchomości co nieco utyka, wszystkie kolejne oferty domów, mieszkań, działek, powierzchni użytkowych wydają się niemalże identyczne. Statyczne zdjęcia, banery reklamowe wlekące się na przyczepach za samochodami nie oddają często prawdziwego uroku danego obiektu, nie wspominając już o kosztach takich reklam, zresztą… to samo…jest ich tyle.. Podaż przerosła popyt?
Uatrakcyjnianie ofert — prezentowanie obiektów w formie audio/video, przeprowadzając wszystkich zainteresowanych poprzez 4 kąty, w taki sposób, aby już w domu oglądając materiał wygodnie w fotelu, mogli poczuć się jakby już tam byli.
Idea nieruchomości
Obraz, dźwięk i ja „Inspektor House”, pragnę zaprosić Cię drogi czytelniku do współpracy. Uzbrojony w kamerę, milion pomysłów, i ideę niesienia pomocy oferentom i kontrahentom rozwijając przy tym wizualną stronę rynku, rozruszam zastygnięte stawy i mięśnie branży.
Uatrakcyjnianie ofert handlowych – inspektor house – filmowanie nieruchomości
Pamiętaj filmy stanowią uatrakcyjnienie twojej oferty handlowej.
Masz pytanie? Napisz – [email protected]
W następnych odcinkach może pojawić się Twoja nieruchomość. Nie czekaj!
Super linki:
https://www.facebook.com/inspektorhouse/